Followers

Tuesday, February 16, 2010

saya xcukup comel

ok, penantian sudah tamat... mari kita bilang berapa bijik choc zana dapat valentine 2010!!
jeng..jeng..jeng

1


2


3

4


5


6


7

eh banyaknya!!

8


9


10


yup!! 10 ekor hamster tgh buat muka kesian tgk tuan dia sebab dah 2 hari xbagi makan.. berlapo la kome, haku xde duwet nak mencekik, nak kasik kome melantak.. xde masa okey~

eyh, tgh kire ape ntah tadi?? chocholate ek? mana ada dapat choc pon.. sebijik pon xde.. pembalut choc pon xnampak bayang.. m(_ _)m

"tomochoco" pon xde, apatah lagi "raburabuchoco".. kasihan zana.. mungkin zana xcukup comel lagi untuk menerima walaupon sebijik choc pada hari kekasih.. terima hakikat..
senyum macam zara :)

belek syiling dalam dompet, raba2 brapa banyak ade, cekup sebanyak mungkin, jalan g kedai kek..
"ini, today's special!! sempena valentine"
angguk kepala, bayar duet, balik bilik, snap gambar, makan dgn xde perasaan, tdo..
zzzzzzz

happy valentine's day ZANA :)

ps : mungkin kne tunggu "white day" baru dapat choc kowt? BERANGAN!!
mungkin juga sebab zana pakai seluar dalam semalam :p

tomochoco = choc diberi dengan niat berkawan
raburabuchoco = choc diberi dengan niat bercinta/nak ngorat/nak goda/nak ehem2.. WTF

6 comments:

LORD ZARA 札拉 said...

wah!!

bestnya kek!!

hehehe~

takpe2, kalau dapat choc nanti, makan banyak2~

=]

marumaruchan said...

zara nanti sure dapat choc dari student kan?
mesti ramai kasik request choc bar :)

izhar said...

ayat last xbleh blah...

Anonymous said...

sian.. hamster.. hik3

marumaruchan said...

@izhar : ayat last tu modal!!

@anonymous : sian kat tuan yang membela hamster jugak :(
waaaaaaa~

aiko kato said...

cake itu sedap..cravingg.....;p