Followers

Friday, January 29, 2010

d'bomb photo contest

Simple je contest ni.. juz letak satu photo kowang yang buat blogger aien cantik manis tersenyum n say WOW!!..
Tak kesah la photo apa-apa style dari segi baju kowang ke, style kowang ke, kowang melaram cam ne pun, dengan pe pun n apa-apa je mengikut kreativiti kowang.. asal kan photo kowang sowang je.. n jangan berbogel dah..huhu

1) Kowang mesti ada blog.. tak kire la hosting sendri or pe2.. n pastikan anda rakyat Malaysia yang duduk di malaysia.. hehe
2) Amek link n add kat dashboard kowang..
3) Sila copy banner n letak kat bahgian mana2 dalam blog kowang..
4) Buat satu posting sticky mode untuk contest ni..kat situ letak photo D`bomb kowang n penuh kan ayat ni..
SAYA RASA PHOTO SAYA PATUT MENANG KERANA…………………………..
(wat la bpe words pun, asal kan 3 baris penuh dengan ayat untuk photo kowang tu..)
5) Lagi 1, bagi tahu kowang dapat tahu contest ni dari sape n link kan blog dowang..
SAYA TAHU CONTEST NI DARI...

6) email kan link blog entry contest ni kat pinkshoes_yura@yahoo.com
7) Dah siap semua,sila tinggal kan link kowang kat bahagian komen blog ain.. tq!..

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

D`BOMB PHOTO CONTEST

SAYA RASA PHOTO SAYA PATUT MENANG KERANA…………………………

saya rasa gambar ni sangat hensem walaupon saya juz guna digicam barai + selftimer n letak atas jalan raya.. selain itu, ia memaparkan betapa besarnya cinta saya terhadap kekasih saya hencik bee sampaikan kat baju saya pon ade gambar dia.. owh hencik bee I LAP U lah!!

walaupon 1st syarat saye da degil xnak ikut cakap, saye tetap nak join.. tgk semangat x saya nak join contest awak ain??!! kalau ain datang jejalan cni, saye janji saye bawak ain dating2 ngan hencik bee saye!! oleh itu pilih la saye sebagai pemenang.. (ade bunyi cam rasuah x? x kan?)

SAYA TAHU CONTEST NI DARI... gadis manis BARD

ps : hubungan zana dan hencik bee da 1tahun 11hari!! omagodomagodomagod!! how come leh lupa!!

nway, hepy anniversary hencik bee :p

2 comments:

anN said...

hye! sowi late dtg cni.. aien dh review.. cntek kete tu.. haha its ok.. klu menang, claim r.. haha..

gud luck k:)

marumaruchan said...

yey!
ain da datang~

harap2 lucky :)